Thursday 8 September 2011

~ RiaNg Ria RaYa with WaNn EirZa ~

Salam sayang buat semua pembaca...
cerita saya utk ari nie tentulah raya lagi,
 tapi kali nie riang ria raya bersama 
my beloved bf, WaNn EirZa...
so check it out,guyz!!!


tema raya kami tahun ini "purple"..
tapi entah mcm mana sudah jadi "blue purple"..
takper janji kami dapat beraya bersama2..hehe.. =)

gaya my beloved bf, WaNn EirZa..
u look so handsome with this blue baju melayu.. =)


it's my turn utk bergaya ala model gitu..hehe...
maklumlah saya kan suka bergambar... =)
thanx b coz take my pics..

dah puas beraya sakan..
my hubby nie teringin nak makan dominos pizza pulak?
so saya pun temankan + join makan gak..
nie pic sebelum pizza sampai...

                                   
bila dah dapat pizza pun kami masih bergambar lagi..hehe.. =)

hah?nie die pesanan dominos pizza kami..
barbeque pizza + extra cheese = yummyyy!!!
and garlic bread... =)

my hubby nie dah buka kotak pizza tu pun still nak berposing lagi..
takper layankan jerk..janji die happy saya pun happy jugak!!!
lalalalala.... =)

meh syg suapkan b...comeynya die makan!!!

tyme saya makan, si dia pulak tlg take this pic...
thanx b!!!

habis kotor tgn saya dgn sos barbeque pizza nie..
tapi tak mengapa janji perutku kenyang..huahua...
thanx kat b krn belanja syg dominos pizza...
cedap taw!!

so konklusinya, riang ria raya with my beloved WaNn EirZa mmg best...
tapi yg sedihnya kami dapat beraya slm 2 ari jer iaitu pd 
syawal ke-4 & ke-5 bersama2 coz dia beraya di KEDAH 
manakala saya di SUNGAI BESAR,SELANGOR dulu..
sungguh cepat masa berlalu,kini saya dah pulang ke JB utk teruskan pengajian..
pape pun this is the best moments ever..
luv & misz u WaNn EirZa =)





No comments:

Post a Comment