Wednesday 7 September 2011

RaYa DaTaNg LaGi!!!

  Salam Merdeka Raya buat semua...
Hari nie genap syawal ke-10..
lama tak update blog ini sbb terlalu bz dgn assigment + demam yg masih lum sembuh lagi..
orang lain sibuk beraya, saya pula demam pada syawal ke-2..sedih,kan???
tapi pape pun, raya tetap raya!!!hehe.. =)
so kat sini adalah pics raya saya bersama insan2 tersayang utk tatapan anda semua..

Syawal 1

Tema family tahun ini adalah yellow secerah matahari gitu.. =)
nasib baik kulit masing-masing cerah..huahua..
kalo tak nampak gigi sajer...

My luvly parents...
sama cantik sama padan..
tanpa mereka takkan ada saya & adeq2ku yang nakal.. =)

kami nie 3 beradik jerk..
tapi kalau kat rumah riuh macam ada 50 orang..hahaha..
jiran2 pun pelik...

~ nie pics kami trio yellow ~
i like this pic very much!!! =)


pics kami 3 beradik with our beloved mama...

nampak sgt eden nie rendah,kan???
ker sbb songkok adeq den nie tinggi bebenar???
konfius jap..

pics bersama adeq bongsuku Noor Adriana Alisha...

al-kisah bermula....
nie aunty saya yg paling bongsu a.k.a adeq bongsu mama saya..
kesian kat die pagi syawal kena kerja...
kat mana erk??? 7 ELEVEN...huhu... =(
sbg anak buah yg baik hati,saya dtglah melawat die siap bawa ketupat & rendang ayam lagi..
nak kuih raya die kena dtg rumah...haha...

lepas dah puas bergambar kat rumah,lawat aunty kat 7 ELEVEN...
kami pun pergi beraya di rumah nenek sedara kat Tmn Sri Sentosa..
after that kami ke SUNWAY PIRAMID utk beli belah...
maklumlah saya dah takder kampung..sedih taw!!! =(
nie r pics saya and my sis,Alisha..
adeq lelaki saya tiada krn bekerja di pagi raya....
pics utk raya seterusnya...TUNGGGGUUUUUUU!!!






No comments:

Post a Comment