Saturday 10 September 2011

JeJaLaN at The zON

Assalamualaikum w.b.t buat semua...
apa khabar???
baru 2 hari tak menulis di blog rasanya mcm 2 tahun jerk??haha...
ari nie saya nak share cerita ttg jejalan at The ZoNe pd sayawal ke-9..
moh baca cerita saya... =)

susah tul nak ajak adeq juniorku Farhanah nie bergambar..
tu yg smpai main tarik2 nie..hehe..
akhirnya puas dipujuk baru dpt bergambar betul2!!

nie kat depan laluan masuk ThE zOn

sempat pose kat pentas utama The Zon smbil pgg ice cream cone Mc'D..hehe..
thanx adeqku belanja akak ice cream!!

disbbkan saya nie suka bergambar, amiklah peluang bergambar kat rumah kampung nie..
comelllll sgt2 taw!!! =)

pas tu bila nak balik kena ikut laluan kastam diraja M'sia...
yg peliknya kami sempat pose lagi.. =)

pas keluar dr laluan kastam tu,kami bergambar lagi..hehe...
mmg suka bergambar saya nie...



on d way balik institut,kami singgah kat tepi laut Tanjung Puteri..
so nie pose saya kat tepi laut yg cantik tu..
tapi cantik ker???huhu...

tentu u all pelik watper g The ZoN kan??
sajer nak hilangkan tension...
and choclate Beryl's nie besday presents buat saya dari adeq Farhanah..
thanx a lot deq!!!
sayang kamuuuuu!!!muaaahhh!!!














No comments:

Post a Comment