Thursday 8 September 2011

RaYa With HaNa...

~ SALAM SAYANG UTK SEMUA PEMBACA BLOG "FIEZA EIRZA" ~
Masih dlm mood berhari raya...
Kali nie saya nak cter ttg raya bersama Hana..
Siapa Hana tu erk??
Dia adalah baby comel pertama aunty and uncle saya...
meh kiter tgk aksi si Hana... =)

nie r die Hana pengarang jantung buah hati aunty & uncle saya..
pics nie diambil pada syawal ke-2 and ke-4...
comey tak die???
saya suka tgk matanya yg bulat and senyuman manis die... =)
paling best bila tgk Hana tidur tp picnya tkder coz tyme tu saya demam.. =(

nie aunty saya Nurul Wahidah nama diberi,
Hana hadir menjadi penyeri,
senyuman mereka memang manis sekali,
kalo tak percaya tgk bebetul comfirm anda puji!!!

Hana and my little sis, Alisha

tyme saya nak bergambar dgn Hana,die tak mahu pulak..
katanya run,run,run 4 ur life!!!
hehe... =)

tapi akhirnya dapat jugak saya bergambar dgn Hana yg comel nie...
pics nie diambil sebelum saya and family bergerak pulang ke KL..
saya sayang Hana!!!!!muaaahhh!!!



No comments:

Post a Comment